Totaal opgehaald bedrag: € 4.468
Streefbedrag: € 5.000

Sluit je aan bij ons team en verzeker jezelf van een plekje!

Belangrijk: De Dam tot Damloop 10 EM is helaas uitverkocht. Hierdoor is het niet meer mogelijk om je aan te sluiten bij het Hersenstichting-team.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zondag 22 september staat het Hersenstichting-team weer aan de start van de Dam tot Damloop. Samen rennen we 16 kilometer lang van Amsterdam naar Zaandam voor iedereen met die in het dagelijks leven te maken heeft met een hersenaandoening. Ren mee in ons team en verzeker jezelf van een startbewijs. Deelname is gratis.

De Dam tot Dam rennen voor een goed doel is een goed gevoel!

Hoe werkt het?

• Maak hier jouw persoonlijke actiepagina aan
  • Deel jouw actiepagina met vrienden, familie, kennissen en collega’s om zo veel mogelijk sponsorgeld bij elkaar te krijgen.
  • Haal minimaal 150 euro of meer op en je bent verzekerd van een plek in ons Hersenstichting-team. Dit hoef je niet alleen te doen, wij helpen jou op weg naar dit streefbedrag.

Wat is er inbegrepen bij deelname in het Hersenstichting-team?

• Officieel startbewijs voor de Dam tot Damloop 10 Engelse Mijl (16,1 kilometer)
  • Hersenstichting hardloopshirt
  • Warm ontvangst voor de start samen met alle andere Hersenstichting lopers
  • Bevoorrechte startpositie achter de wedstrijdlopers
  • Dam tot Damloop medaille
  • Verzorging bij de start, op het parcours en bij de finish
  • Toegang tot de exclusieve faciliteiten in het Dam tot Dampark

Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat we met z’n allen rennen om hersenaandoeningen te voorkomen, behandelen en mensen mee laten doen in de maatschappij. Samen rennen we voor gezonde hersenen voor iedereen!

Note: Wij willen je erop wijzen dat de beschikbaarheid van plaatsen binnen ons team beperkt is. Hoewel we ons best doen om alle inschrijvingen zorgvuldig te behandelen, kunnen we niet garanderen dat je, na inschrijving en het ophalen van geld, automatisch een plek in ons team krijgt. We raden je aan om zo snel mogelijk te registreren om teleurstelling te voorkomen. Bedankt voor je begrip.

Je eigen inzamelingsactie starten is makkelijker dan je denkt!

Stap 1

Maak een keuze uit bestaande evenementen of start je eigen actie.

Stap 3

Gebruik onze handige tools om jouw actie met je vrienden te delen

Top deelnemers

Sjors de Jong

Sjors rent voor epilepsie
    € 902

Ronald de Vos

Ronald rent voor gezond verstand
    € 843

Meta Smit

Help de hersenstichting
    € 615

Bekijk de actie toolkit

Gebruik onze handige tools om jouw actie met je vrienden te delen

Bekijk toolkit

Jouw impact

Dankzij jouw toewijding zorg je ervoor dat we dit kunnen verwezenlijken..

Hersenaandoeningen voorkomen

Een gezonde leefstijl kan het risico op een hersenaandoening verkleinen en de gevolgen van veroudering en hersenziektes uitstellen. Daarom zet de Hersenstichting in op gedrag dat de hersengezondheid ten goede komt. Van slaap tot voeding en beweging.

Hersenaandoeningen beter behandelen

De Hersenstichting maakt door financiering en nauwe samenwerkingen belangrijke onderzoeken en innovaties mogelijk. Zo kunnen er meer behandelingen komen die hersenaandoeningen genezen, stoppen, vertragen of de kwaliteit van leven van mensen verbeteren.

Mensen met hersenaandoening helpen meedoen in de maatschappij

Iedereen met een hersenaandoening verdient een kans om het beste uit zijn leven te halen. Daarom werken wij aan een aangepast aanbod voor werk, bewegen en vrije tijd zodat mensen daadwerkelijk mee kunnen doen